Tack och höst :)



Om jag bara kunde, jag skulle ge dig allt
för dig vill jag belöna och tacka tusenfalt
För mig är du den bästa, och kommer alltid vara
minnerna med dig kommer jag alltid spara
När livet sen känns mörkt och hoppet överger
då är det dig jag tänker på och spricker upp och ler
Av alla som jag känner, av alla som jag vet
så är det dig av alla dem jag kommer sakna i all evighet
För mig är du en ängel, en stjärna, helt underbar
i de stunderna jag har med dig vill jag alltid stanna kvar
Tack för allt du gjort för mig, för uppmuntran och hopp
tack vare dig kan jag ha mod och styrka att aldrig ge upp


Efterhand jag bara hitta på ord gick det upp för mig hur många människor som faktist får mig att känna mig stark, motiverad och omtyckt jämt, varje dag. Jag önskar jag bara kunde kasta ur mig mina feelgoodmoments till dem som verkligen behöver det. Det jag iaf kan göra är att visa att jag bryr mig och alltid finns här.

Detta skrev jag i förrgår men orkade inte lägga upp det men idag skrev Emelie i min bilddagbok:
"Åhh, jag blir så glad av dig Helena! Du finns alltid i mitt hjärta ska du veta :) du gör alla på så bra humör."
Jag höll nästan på att börja gråta, för att jag blev så glad såklart. Ni gör mig glad jämt och jag blir glad av att bara veta att ni har det bra där ni är allihop. Jag saknar er som inte finns här i närheten..

Tack alla vänner för att ni finns!

Och föresten lilla ALMIS har tittat ut och hon är helt underbart söt. Jag längtar efter henne och på torsdag ska Maddis, jag och Almis umgås igen. Imorgon tänker jag vägra vara sjuk, det känns som att febern är borta nu. Jag och bokat in en slingtid med Thea och det blir skönt med en upppiffning i höstmörkret. Haha klitchigt. Sen jobba igen, det ska bli skönt att få rutin igen, orka palla vara sjuk... NEJ!

Idag har Matte grillat fläskfilé och det var såååå gott, knulla mun som Moa skulle sagt. ;) Sen fick jag ett ryck av min sjukdom och bestämde mig för att baka en kladdkaka med vit choklad i. Jag satt på golvet och tittade in i ugnen för att den inte skulle bli bränd, reaktionen på att ta ut den kom dock av en bränd lukt ändå.. Suck, varför älskar jag att baka? Och varför inser jag aldrig att det inte är min grej? Hahah, hur fasen lyckas man?

Nu kollar jag på Idol, vilket toppenprogram. :) Sen blire nya deckarserien som verkar toppenäcklig, Wärn heter hon nog den där nya tuffingen. Älskar hösten med alla serier!

Ha en trevlig vecka godingar! :) XO XO

Kommentarer
Postat av: Emelie då..

du ör gulligt då helle! :D

2008-09-17 @ 10:05:09
Postat av: Sofie

Det där är en sån himla gullig bild =) Roligt att du skriver i bloggen ;)

2008-09-17 @ 10:46:42
URL: http://sofiesundvalll.blogg.se/
Postat av: Lina

Helle, vi är så glada att du finns och jag håller med Emelie. Du gör alla glada jämt, helt fantastiskt! :D

2008-09-17 @ 12:50:06
URL: http://laaaajna.blogg.se/
Postat av: pellen

du är en söt vän du ! :)

2008-09-17 @ 22:30:30
Postat av: besökare

Du gör alla mer glada än du tror. Du finns verkligen där, på riktigt...

2008-09-18 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0