Längtan


Jag längtar alltid någonstans, alltid efter någon, oftast väldigt många, typ jämt.
Men vet ni varför?

Bara för att alla är så himla underbara och alla får mig att må så bra, jag älskar er för det.
I detta jobbiga som jag befinner mig just nu så är jag så himla tacksam och helt överväldigad av hur alla ställt upp bara med att finnas där, och låtit mig veta att ni bryr er.
Alla sms, kommentarer på bloggen och bilddagboken, telefonsamtal och mail, jag vet inte hur många glädjetårar jag gråtit bara för att jag är så glad att jag har er.

Allting verkar gå framåt just nu. Värderna blir bättre och pappa piggare. Igår var jag och lillasyster hos honom på sjukhuset i över 3 timmar. Miljön och alla människor gör mig så ledsen och nedstämd, men att få vara med pappa och se honom pigga på sig är så skönt. Idag har pappa vart på sjukhuset en vecka, och han skall inte få åka hem denna veckan iaf. Men om proverna imorgon också visar på tillfriskning så ska jag försöka åka hem till helgen.
Jag har en envis förkylning också som jag hoppas skall släppa, men det känns som det minsta problemet just nu.

Nu vill jag bara att pappa blir frisk så jag kan åka hem till vardagen, jobbet och det där vanliga stöket ni vet.. Det där som gör att man kan känna trygghet och lugn. Det gör så ont i magen och hela kroppen att vara rädd och orolig dygnet runt.

"Hope" heter pappas Willow Tree-ängel som han fick av mig och har bredvid sin säng på sjukhuset. Och det är precis vad jag är fylld av nu. Hopp hopp hopp

Det klart att allt blir bra, annars går det ju inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

va skönt att de blir bättre!! Lycka till! kram

2008-09-24 @ 12:00:27
Postat av: Therese

Allt kommer att bli bra, och det känns skönt att din pappa blir bättre! Stora kramar

2008-09-24 @ 20:57:25
URL: http://thereseerikssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är så glad att det blir bättre, jag får också ont i magen av det här.. All lycka till er!

2008-09-24 @ 21:03:16
URL: http://laaaajna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Klart allt går bra :) Tänker på er!

2008-09-24 @ 22:34:19
URL: http://ostbergamanda.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad skönt att höra att din pappa mår bättre! Vi saknar dig här hemma! Varma kramar

2008-09-25 @ 10:20:35
URL: http://sofiesundvalll.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack älskade Helle för att du kom ner till mig när jag var så dålig. Det betydde otroligt mycket för mig och har hjälpt mig att piggna till igen. Nu är jag snart stark nog att gå mina promenader runt Växjösjön igen. Imorgon skall jag försöka gå en sväng runt Strandbjörket i höstsolen. Löven har börjat få så vackra färger nu. Jag har ju sån underbar utsikt över sjön häruppe i mitt krypin och är så sugen på att promenera.

Miljoner kramar från din pappis

2008-09-25 @ 21:41:43
Postat av: Carola

Härligt att höra att Stefan mår bättre!!! Ser oxå att han varit här och skrivit till dig. Hälsa honom och din övriga familj från oss. Det är klart att allt måste bli bra!!! Många kramar till dig från oss i Karlshamn

2008-09-26 @ 18:31:57
Postat av: Emelie Magnusson

Heej :D Haha, satt nyss och läste din kommentar på mitt blogginlägg "muntergök!" slutade alldrig skratta! du är så fyndig när du skriverm haha "gå tillbaka ochge henne en smäll på käften från mig" hahahahahahahahahaha! fan va skön du är :) Hur har du det i söderhamn då? Planer på halloween? kraam

2008-10-03 @ 22:53:11
Postat av: Emelie Magnusson

Heej! Jag kommer hem till halloween, ska väll ara boka tåg eller buss, sen är jag på väg, men jag stannar bara tillsöndag :/ måste hem och jobba på måndag :/ Ja det låter bra det, jag ska vidarebeforda lokalfesten till rebecka och höra vad hon säger :) hon undrade om vi inte kunde vara hemma hos henne i gävle annars :)Jag saknar eeer! Kommer snart :) vet du! jag kanske inte får ledigt i JUL! buhuuuu. jag måste få ledigt!

2008-10-04 @ 20:07:17
URL: http://memlan.tajger.se
Postat av: Fia Petersson

hej helle ! allt bra med dig ? Vet du, jag saknar dig :)

2008-10-09 @ 12:45:50
URL: http://fiapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0