Gladiatorerna


Dom hänger i armarna och på huvuderna och plaskar ner i bassängen och puffas med kuddar och kramas. Nu är dom 3 mot en liten plutt och hon kämpar och kämpar, hon klarade det! :D Det ser så kul ut, men jag hade nog haft jätteont och deffinitivt drunknat.
"Det kanske inte alltid är lätt, men man får bannemej aldrig ge upp" sa hon nu som en kaka på moset :) Vilken stjärna!
Hon sa inte bannemej men jag la till det för att det lät mycket coolare på engelska så jag läre ju flascha till det lite jag med.

Idag har jag jobbat och eftersom Sanna had e med sin världens finaste mosade kullerbytterullade muffins med fina pärlor på så har jag bestämmt mig för att följa med henne till IKEA och Valbo imorron :) Det kommer bli jätteroligt och vi ska äta kotlettrad på Ajkeeja. (småländska)

Igår var Matte och jag på shoppingrunda. Vi var bl a på Barnens Hus igen och jag höll på att skratta ihjäl mig bara av att kolla mig själv i spegeln med diverse underbara masker :D Haha, det va rt en kanin med skitfina tänder och en annan skitsnygg. Hahaha jag dör av att tänka på dem. Vi var in på Dollar och jag rulla runt med en korg i heela butiken. Det enda jag hitta var dödskalleballonger men dom fick jag inte köpa för jag hade handlat för lite sa Matte :( Man vet ju inte vad han vill med ekonomin. Handlar man för mycket får man smäll och handlar man för lite kan man glömma det..
Dessutom besökte vi ÖB för första gången på länge och Matte sa åt mig att jag INTE fick gå bakom julsakerna. Jag sprang dit och fick syn på något underbart, JULMUST!!!!! Fick bara handla en och nu har jag druckit upp den så imorgon ska jag dit och köpa en mer. :)

Min kloka sambo har också kommit på att imorgon ska vi ha Säsongsavslutning på grillen? Jag har gjort klart för honom att vi tjejer ska kolla på idol, han och Einar får gärna stå ute i kylan. Det verkar vara helt okej.. Jag längtar.

I helgen ska jag annars jobba. Det går nog för sig.

Snart är det Halloween allihop :) Jihooooo!

Kommentarer
Postat av: Emelie Magnusson

haha! skönt att man kan handla för för lite! haha! ska ni på barnens hus igen så får ni gärna köpa röd och gul sprayhårfärg, haha!

2008-10-24 @ 21:54:49
URL: http://memlan.tajger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0